Nazywam się Sebastian Goworek. Od kilku lat pracuję w handlu. Początki bywały trudne. Poznawałem nowe środowisko, wiele rzeczy, które kazano mi robić, wtedy nie miały dla mnie sensu. W miarę upływu czasu uczyłem się coraz więcej, coraz więcej rozumiałem. Na początku sądziłem, że w handlu najważniejsza jest sprzedaż, później doszedłem do tego, że jednak marża. Teraz już wiem, jak bardzo się wtedy myliłem. Najważniejszy jest Klient. Zadowolony Klient jest najskuteczniejszą formą reklamy. Dlatego staram się profesjonalnie podchodzić do procesu obsługi Klienta. Ja również bywam Klientem, lubię być obsługiwany w taki sam sposób, w jaki ja to robię. Ubolewam nad tym, że nie wszyscy, z którymi mam kontakt rozumieją, na czym polega dobra obsługa Klienta. Zaobserwowałem, że firmy często wykorzystują brak wiedzy Klientów i rozstrzygają reklamacje na swoją korzyść. Nie zdają sobie sprawy, że w tej sytuacji to nie tylko Klient stracił. Postanowiłem, że będę się dzielił moją wiedzą i doświadczeniem z wszystkimi, którzy obsługują Klientów. Będę również służył pomocą Klientom, którzy zostali oszukani przez nieuczciwych sprzedawców. Dlatego zacząłem prowadzić tego Bloga.
Blog ten będzie nie tylko o tym, jak dobrze żyć z Klientem. Będę w nim pisał o firmach, które wiedzą na czym polega profesjonalne podejście do Klienta, a także o tych, które jeszcze tego nie wiedzą. Będę starał się wskazywać obszary, które można poprawić, aby sprzedaż była bardziej skuteczna. Nie zabraknie również porad prawnych. Wierzę, że z informacji, które tutaj się znajdą skorzysta wiele osób.
Zapraszam do regularnego odwiedzania Bloga.