Marka czyli coś, co odróżnia nas od konkurencji. To lata pracy specjalistów od marketingu, to miliony złotych wydawane co roku na promocję. Wszystko po to, aby Klient czuł satysfakcję z posiadania naszych produktów.
Wszyscy lubimy kupować produkty, które mają znaną markę. Jesteśmy skłonni zapłacić więcej za produkty, które są przyozdobione znanym logo. Utożsamiamy się ze znanymi markami, jesteśmy przekonani, że znana marka to również jakość na najwyższym poziomie. Tak właśnie jest w większości przypadków. Nawet gdy zdarzy się małe potknięcie właścicielowi marki, potrafimy znaleźć racjonalne wytłumaczenie dla takiej sytuacji. W konsekwencji szybko zapominamy wpadki. Dzieje się tak dlatego, że jesteśmy wygodni. Nie mamy czasu na analizowanie wszystkich argumentów za i przeciw, podczas dokonywania zakupów. Jeżeli jakaś firma raz wzbudziła nasze zaufanie, to będziemy często korzystać z jej oferty.
My handlowcy często popełniamy duży błąd, próbujemy przekonywać klienta przywiązanego do marki, że się myli. Uświadamiamy go, że produkt, który wybrał ma liczne wady, że za te same pieniądze można kupić towar lepszej jakości od innego producenta. Bez względu na to jak szczere są nasze intencje nie wolno tego robić. Jeżeli klient po naszych sugestiach przekona się do innego produktu, a ten okaże się wadliwy, to z pewnością już nigdy do nas nie wróci. Nie dość, że już nic u nas nie kupi, to jeszcze opowie innym, że został przez nas oszukany.
Pamiętajmy, że klient, który bardzo jest związany z daną marką nie potrzebuje zmian. Jeżeli jest przekonany do konkretnego produktu to mu go po prostu dajmy, a będzie do nas wracał zawsze.
Wszyscy lubimy kupować produkty, które mają znaną markę. Jesteśmy skłonni zapłacić więcej za produkty, które są przyozdobione znanym logo. Utożsamiamy się ze znanymi markami, jesteśmy przekonani, że znana marka to również jakość na najwyższym poziomie. Tak właśnie jest w większości przypadków. Nawet gdy zdarzy się małe potknięcie właścicielowi marki, potrafimy znaleźć racjonalne wytłumaczenie dla takiej sytuacji. W konsekwencji szybko zapominamy wpadki. Dzieje się tak dlatego, że jesteśmy wygodni. Nie mamy czasu na analizowanie wszystkich argumentów za i przeciw, podczas dokonywania zakupów. Jeżeli jakaś firma raz wzbudziła nasze zaufanie, to będziemy często korzystać z jej oferty.
My handlowcy często popełniamy duży błąd, próbujemy przekonywać klienta przywiązanego do marki, że się myli. Uświadamiamy go, że produkt, który wybrał ma liczne wady, że za te same pieniądze można kupić towar lepszej jakości od innego producenta. Bez względu na to jak szczere są nasze intencje nie wolno tego robić. Jeżeli klient po naszych sugestiach przekona się do innego produktu, a ten okaże się wadliwy, to z pewnością już nigdy do nas nie wróci. Nie dość, że już nic u nas nie kupi, to jeszcze opowie innym, że został przez nas oszukany.
Pamiętajmy, że klient, który bardzo jest związany z daną marką nie potrzebuje zmian. Jeżeli jest przekonany do konkretnego produktu to mu go po prostu dajmy, a będzie do nas wracał zawsze.
Samo przywiązanie do marki jest bardzo często i tak właśnie funkcjonuję firmy. Dlatego ja jestem zdania, że gdy prowadzimy własną firmę to trzeba mieć całość bardzo dobrze dopasowaną. Nawet w obszarze archiwizacji dokumentów https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ dobrze jest posiłkować się sprawdzonymi rozwiązaniami.
OdpowiedzUsuńNa pewno proces przywiązania do marki działa długofalowo, ale na same efekty także należy poczekać. W takim wypadku ja postanowiłam zająć się stricte firmą,a zarządzanie procesami https://www.crowe.com/pl/services/konsulting/zarzadzanie-procesami zostało przekazane na zewnątrz. Takie rozwiązanie jest jak najbardziej dobre dla każdej firmy.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawy artykuł ostatnio znalazłam, kiedy poszukiwałam informacj na temat narzędzi marketingowych, mianowicie - http://omnisoft.pl/jakie-narzedzia-wykorzystuje-sie-w-nowoczesnym-marketingu-internetowym/ . Polecam bardzo się z nim zapoznać, można sie dowiedzieć wielu interesujących rzeczy
OdpowiedzUsuń